Sidor

fredag 10 september 2010

NOSTALGIFRÅN2002

Hundramiljarderstusen år senare...

...bestämmer jag mig nu för att ta mig i kragen och blogga lite. Woot woot! Inspiration till att börja blogga igen? Bra fråga. Här är svaret:

Jag har haft en rätt lång dag. Jobbade mellan 3 och 8 och då jag först tog med Ana till Lanes and Games för att bowla med Jan och fyrlingarna aka "the boys", därefter blev vi nästan påkörda av en minilastbil som tänkte byta fil rakt in i oss och sedan spelade jag och Ana in yogainstruktionsvideor och blev nerbrottade av varandra mitt i ett bulleribulleribocklekande.

Så nu sitter jag här i min säng (klockan 9 en fredagkväll) och känner inte alls för att gå ut för att parta (blaming last weekend in Montréal?).. istället tänkte jag sätta på en film. De senaste dagarna har "Kalenderflickorna" dykt upp i huvudet och jag känner att jag måste se den så efter att ha pluggat in hårddisken i datorn börjar jag leta efter den.. dock kommer jag helt av mig när jag får syn på en mapp som heter "recs". "Vafasiken kan den innehålla?" tänker jag och öppnar den.. en halvtimme senare gråter jag av skratt och bara känner att jag måste dela med mig av min nyfunna nostalgilycka! Men de enda personer jag verkligen vill prata med just nu (mina bästa systrar) ligger förmodligen och sover så det fick bli ett blogginlägg istället.

Enjoy ett ihopmixat smakprov av Frick-humor 2002!!! Hahaha...

KLICKA HÄR!!!

1 kommentar:

Det första C't i CCL sa...

This....... is EPIC!!!!!!!!!!!!!!!!
Fantastiskt underbart och otroligt!!!
Det bästa jag nånsin hört!
När du kommer hem igen, då jävlar blir det CCL 2.
LOVE YOU!!!!!!!