Sidor

onsdag 5 maj 2010

Vihittadeenstrand!

Vem visste att det fanns en strand i Boston? Inte jag. Jag menar: klart det borde finnas en. Staden ligger ju ändå vid vattnet så "döh" att det finns en. Men inte trodde jag att det var en strand-strand. Ni vet, en sådan med faktiska sandkorn, glassbarer och solande människor på!

Jag och Ana åkte direkt efter play group för att möta upp Alina, hennes unge Lily, Sandra och hennes unge Malin. Dock visade min GPS mig på diverse omvägar, så istället för de beräknade 20 minuterna tog det någon sådan där extratimme hit och dit. Suck! Hade jag bara vetat att South Boston låg precis vid hamnen, the Aquarium och the Children's museum så hade jag hittat det utan GPS, hence varit där i tid. Men men. Vi kom dit och det var asnice! Ungarna ville såklart bada i isvattnet, men vi tyckte att det var en rätt dålig idé. Dock var vädret supervarmt och en stranden riktigt stor. Härligt! Gissa var jag ska spendera min sommar?

På Tobin Bridge (där vi egentligen inte skulle ha varit). TD Garden i bakgrunden.
 
Grrrym kärra, eller vad tycker vi?
Nice beach och söta små barn.

* * *

NOTIS
Igår hittade jag detta fina paket på trappan. Jag är spänd! Jag älskar att få dessa svindyra, gröna pakeleten! Vill öppna nu! Men ska vänta tills min födelsedag, såklart. Älskar er mama och Håkis! Hurra!
 

P.S. What to do when the heart's literally aching of physical pain? I can't seem to find a way out of it and I can't seem to find a way into it, either. Frustration.

1 kommentar:

Avery sa...

You're gorgeous!