Sidor

måndag 27 september 2010

Juliaochjag..

...vi är goda vänner!

Seriöst nu. Jag har ingen aning vad jag skulle ta mig till utan min Julia. Hon gör mitt liv till världens bästa! Lovar! Till exempel som idag. Inte alls något märkvärdigt för blotta ögat, men ack så uppliftande för själen.

Jag kom hem till henne efter att jag slutade jobbet klockan sex. Hade stannat på SB på vägen och köpt med mig årets första pumpalattar. Vi satte oss och spelade (mitt och Anas nyskapade) Kalaha, sjöng rappen i Love the way you lie med Eminem och Rihanna, pratade goja, delade bilder från helgen, bestämde oss för en film på min hårddisk, såg på Feast of Love (kommer du ihåg Lisa, på min 20-årsdag, morgonen, insnöade i sönderrivna presentpapper, när vi låg och såg på den samtidigt som vi delade på födelsedagsfrukostkakan?), låg sedan på sängen och jämförde fötter samt upptäckte alla konstiga muskler som finns i benen, spanade in hennes underbara teckningsvägg och sist men inte minst tittade på världens roligaste film, Torkel i Knipa (med Felix Härngren som alla röster) i sämstaste formatet någonsin på Google.

Jag älskar dig!


Julia - KalahamästarN
Julles myspysiga rum.


Torkel i knipa. Hela filmen :)

 * * *

CITAT
Torkel: "Skära skära havre och baka baka kaka, sen skjuts in i ugnen och kom aldrig tillbaka"

NOTIS
Guldstjärna i kanten till mig för att jag spontanskriver. Så som man faktiskt ska i en blogg. Vem som nu satte upp den regeln.. hmmpf..

1 kommentar:

Jullabulla sa...

Du måste ju vara den underbaraste någonsin. JAG ÄLSKAR DIG!!