Sidor

onsdag 20 januari 2010

Timbalandkonsert

Boston är verkligen en rolig stad. Den är, bland mycket annat, otroligt kulturell. Vilket innebär att speciellt konserter är någonting som finns i överflöd. Inte alltför längesedan var jag och såg min älskling Justin Nozuka och strax därefter ville jag ju se Joshua Radin (som tyvärr inte blev av…) och härom veckorna såg Alina att Timbaland was coming to town. Självklart skulle vi gå! House of Blues är en perfekt konsertsal och jag, Alina, Julia och Sandra plus fem andra svennetjejer hade grymt kul. Timbaland - vilken man. Han är… stor. Grymt skön konsert med en massa specialeffekter och ett jättebra förband vid namn Honor Society! Dans och digg - dvs så nära vi kan komma att gå ut på en klubb. Stackars oss minderåriga flickor. Men vad gör man..?

...snart är det Maj!


Timbaaa!

Honor Society.

2 kommentarer:

Mulle. sa...

Nu ger jag upp den här bloggen.

Cat sa...

Det gör jag oxå... EN MÅNAD efter Mulles kommentar...